Beirut Vs Primark organic cotton sheets

Wednesday 18 February 2009

Ένα από τα πράγματα που με εκνευρίζουν απίστευτα, είναι να σηκώνεσαι το πρωί και να αντικρύζεις (εγώ επιμένω να γράφω τη λέξη αντικρύζω με υ, γιατί προέρχεται από το επίρρημα αντίκρυ, αλλά άσχετο το τι λέει ο Μπαμπινιώτης για τους κανόνες) το λευκό του στρώματος, χωρίς το σεντόνι. Πως είναι δυνατό να βγήκε πάλι, αφου τις προάλλες είχα αγοράσει καινούρια σεντόνια απ’το Primark με ειδικό λάστιχο, για να λύσω το πρόβλημα. Βλέπεται τα σεντόνια που αγόρασα πριν 2 χρόνια από το Zara Home-Cyprus, και τα οποία κουβάλησα και στην Αγγλία είναι χωρίς λάστιχο. Οι φίλες μου, μου έχουν πει πως κοιμάμαι ήσυχα τα βράδυα. Δηλαδή στα κατα καιρούς sleepover θα είμαι το άτομο που θα κοιμηθεί στην οποιαδήποτε πλευρά του κρεβατιού αδιαμαρτύρητα, και όπως ξαπλώσω, έτσι θα σηκωθώ. Πως είναι δυνατό να μετακινείται κάθε φορά. Βασικά η ιστορία με το σεντόνι μου είναι σαν το άλυτο μυστήριο στην ''Αίγια Φούξια''.

Η αλήθεια είναι όμως πως μου έχει γίνει ψύχωση κάθε πρωί. Μου προκαλεί άγχος, για το οποίο πλεον δεν απελπίζομαι και ούτε στεναχωριέμαι, αφού ανακάλυψα οτι οι Beirut το πρωί, αποτελούν την πανάκεια του προβληματος μου, του sheet προβλήματος μου. Βeirut είναι ένα συγκρότημα, το οποίο ανακάλυψα το 2007 απο την ''La Blogotheque''.



Mιλάμε για μεγάλο έρωτα, αλλά εκείνο τον καιρό ήμουνα μικρή και ανώριμη και νοηματοδοτούσα διαφορετικά τη μουσική που άκουγα. Τώρα πιστεύω οτι έχω πολυ περισσότερες ευαισθησίες και η μουσική μιλά διαφορετικά στην καρδιά μου.O 23άχρονος Zach Condon (η ψυχή του συγκροτήματος) μετουσιώνει τα παριζιάνικα και σέρβικα αποτυπώματα των εφηβικών ταξιδιών του στην Ευρώπη, με τις εβραϊκές μουσικές ρίζες του και τα country και rock τοπία της αμερικανικής παιδείας του. Πρέπει οπωσδήποτε και ο ακροατής του να έχει μια επαφή με τα στοιχεία που αποτέλεσαν πηγή έμπνευσης για τον καλλιτέχνη. Είναι όπως όταν άκουγα Goran Bregovic στα 15 μου, η μουσική μου φαινόταν απλά διασκεδαστική και πηγή θετικής ενέργειας. Όταν όμως ο καλλιτέχνης καταθέτει την ψυχή του για να γράψει μουσική (πράγμα που συμβαίνει πολύ σπάνια), πρέπει να ψάξεις στην ψυχή του για να καταλάβεις το δημιούργημα του.

Τέτοιος καλλιτέχνης είναι και ο Zach Condon δημιουργεί μελωδίες ταξιδιάρικες και νοσταλγικές, η μουσική του σε κάνει να νιώθεις σαν στο σπίτι σου. Ισως να είναι πάλι και το βαλκανικό DNA που ξυπνά στο άκουσμα των χάλκινων πνευστών. Μέχρι πρόσφατα πίστευα πως ο Zack, είναι Γάλλος. Με έχει παραπλανήσει η μουσική του, που μοιάζει πολλές φορές με soundtrack παλιάς γαλλικής ταινίας, γυρισμένη στην Μασσαλία. Ομώς γεννήθηκε και μεγάλωσε στην Σαντα Φε των ΗΠΑ.

Πρόσφατα οι Beirut εμφανίστηκαν στο Late show with David Letterman, όπου τραγούδησαν το Sunday smile. Η εκτέλεση πραγματικά με άφησε άφωνη. Ξέρετε πολλα συγκροτήματα που είναι αψεγάδιαστοι σε live εμφανίσεις; Εγώ πάντως όχι. Και να φανταστείτε πως ο Zack έγραψε το κομμάτι αυτό στα 17 του. Παρακολουθείστε το video:



Ο Zack είναι ο Ultimate hipster της ηλικίας μου (μόλις μια μέρα μεγαλύτερος από μένα), ο οποίος αν και δεν το γνωρίζει με εχεί γλιτώσει απο την πρωινή παράνοια.

Beirut-Postcards from Italy





Beirut-Elephant Gun





Beirut- A sunday smile





Beirut-Venice






0 comments:

Favorite Worst Nightmare All rights reserved © Blog Milk Powered by Blogger